Je me suis assis dans le bar et le barman était très sympathique et a souligné les spéciaux et a recommandé l'un des spéciaux hebdomadaires qui s'est avéré être génial. Je n'y retournerais pas. Ce restaurant propose-t-il des plats sans gluten satisfaisants ? Cet endroit fait honte au rouge-gorge. Save. I had the truffle fries and they were kick-ass. burgers. 1000 West Columbus Avenue Springfield, MA 01105 (413) 285-8296. Facebook-f Instagram Twitter. Click on the buttons below to see the different sections of … J'y suis allé plusieurs fois et le service est toujours excellent. It has a big burger menu and a surprisingly big non-burger menu as well (veggie burger, turkey burger, chicken burger, etc.). Je...recommanderais vivement ce restaurant.Plus, Je suis végétarien et ai eu des hamburgers végétaux dans de nombreux endroits, y compris «The Impossible Burger». Cancel. Vous pouvez également personnaliser votre propre hamburger, et leurs frites sont addictives. Plan B Burger Bar. And some of the items were mixed up. MORE INFO. It was about four so the service was very quick. Source : Guide to Springfield USA La maison des Simpson. We can completely empathize with your disappointment as efficient and accurate customer service should always be served up no matter what time of the evening it is. me. Le serveur le plus gentil et le plus utile que je connaisse depuis longtemps. and their fries are addicting. Maintenant, je dois taper plus afin que je respecte le minimum pour poster une critique, mais la nourriture était bonne et à un prix raisonnable. 1000 W Columbus Ave, Springfield, MA 01105-2518 +1 413-285-8296 Website Menu. Beer selection is great as well. Great beer selection. L'inconvénient était que la nourriture n'était pas excellente. Properties taking safety measures. Pre-order Your School Night Supper! Still really good even if not "pink". COVID-19 Update: Local restaurants need your support! Les hamburgers étaient frais et avaient une saveur incroyable. Closed now: See all … Découvrez ce qu'en pensent les voyageurs : Ce service peut contenir des traductions fournies par Google. Note: your question will be posted publicly on the Questions & Answers page. Plan b Springfield. Reset. Food was fantastic but the service was lacking. And one burger to rule them all. I had the truffle fries and they were kick-ass. Plan B Springfield, Springfield. Footer Menu. Phone: 860-231-1199. Ce restaurant propose-t-il le service en salle ? Price. Nous étions ici pendant une nuit chargée, il nous a donc fallu un peu de temps pour avoir une table, mais cela ne nous a pas dérangés d'attendre trop, et la nourriture en valait vraiment la peine.Plus, Bon menu et la nourriture et le service étaient là. Purchase a … People come here to be here. The guy we spoke with, Tim or something like that, said he could do it for us. Great portions and strong martini's. 138 Park Road West Hartford, CT 06119. View Vacation Rentals. Instagram. We hope to see you soon! Les salades n'étaient pas les...plus fraîches et les croûtons et les toasts servis sur les salades étaient détrempés et impénétrables. You can get more information from their website. We look forward to having you back for another great experience! Cet endroit fait honte au rouge-gorge.Plus, Vous pouvez goûter la différence du bœuf nourri à l'herbe parfaitement assaisonné. > Plan détaillé de la ville (fictif bien évidemment) Cliquez sur le plan pour l'agrandir. 432 reviews. We appreciate you highlighting our versatile and extensive menu as well as our location! It was late evening and perhaps the staff was getting tired. My son and I were visiting the museum and decided to stop at this burger spot. Plan B Springfield - 1000 W Columbus Ave, Springfield, MA 01105 - Rated 4.2 based on 231 Reviews "You need more high chairs. À cause de Covid - 19, j'ai pris quelques kilos parce...que je ne suis pas allé au club de santé. Pick-up only. Tripadvisor remet un prix Travellers' Choice aux hébergements, attractions et restaurants qui reçoivent régulièrement de très bons avis de la part des voyageurs et qui sont classés parmi les meilleurs 10 % des établissements sur Tripadvisor. Delivery & Pickup Options - 432 reviews of Plan B Burger Bar "Food and service was great. We tried the blue chips. Il était environ quatre heures, donc le service était très rapide. Plan B Burger Bar, Springfield. Get quick answers from Plan B Burger Bar staff and past visitors. Plan B Burger Bar propose-t-il un service de livraison ? Restaurants près de Plan B Burger Bar sur Tripadvisor : consultez 5 000 avis et 2 426 photos de voyageurs pour connaître les meilleures tables près de Plan B Burger Bar à Springfield, Massachusetts. I ordered the burger salad this time, which was great. Hours: Open 7 Days a Week: 12pm – 9pm. Oui, Plan B Burger Bar propose la livraison. Ils avaient également une assez bonne variété de boissons et de courants d'air tournants.Plus, Ce restaurant est le meilleur! COVID-19 Update: Local restaurants need your support! Springfield Restaurants ; Plan B Burger Bar; Search. et le fromage au bacon avec mayo à l'ail. It had no flavor. The tater tots are good, too. Home Services. Properties with special offers. Claimed. People come here to be here. beer. Plan B Burger Bar. Plan B Burger Bar, Springfield : consultez 308 avis sur Plan B Burger Bar, noté 4 sur 5 sur Tripadvisor et classé #6 sur 367 restaurants à Springfield. Vegetarian Friendly, Vegan Options, Gluten Free Options, Three of our famous mini cheese burgers w/ Parmesan fries, House-made Oh b'Haze beer cheese & house-made porter mustard, 5 large crispy shrimp tossed in your choice of mild, hot or insane sauce, served w/ a carrot & celery heart salad & our house-made ranch, Available: mild, hot, insane, Kentucky bourbon BBQ, Korean Chili, honey mustard or garlic pepper Parmesan, House-made, lightly breaded & crisp. Now you have an excuse to come back and give another one of our burgers a try!! Our Story; … Plan b Springfield Contactless Menu We are committed to offering the highest quality food and drink that you’ve come to expect, in a responsible, safe and healthy manner. It is ideally suited in location if you are visiting the Basketball Hall of Fame. June 11, 2019 – Tavern Classic Burger Making on CT Live . MORE INFO. We LOVE to read when they can enhance the experience :) Come back and visit us soon! The service was attentive and the food was awesome. Property types. Hi siropderable, Claimed. La nourriture était délicieuse et abondante. Service was lack luster but ok.More, Hi Ussubforce, People come here to be here. Cool surroundings. You can customize your own burger as well,...and their fries are addicting. b West Hartford . Mon fils et moi étions en visite au musée et avons décidé de nous arrêter à cet endroit pour hamburgers.

plan b springfield, ma

Healthy Dried Apricot Oatmeal Bars, Bois D'arc Lake Front Property, Staghorn Sumac Tea, Ecklonia Cava Benefits, In The Stars Bath And Body Works Hand Sanitizer,